კვლევა.(შოთა რუსთაველის ეროვნული სამეცნიეროფონდის ფუნდამენტური კვლევა)


კვლევაში ჩართული მასწავლებლის დემოგრაფიული მონაცემები
სახელი და გვარი:___________________________________________________________________
ელ.-ფოსტის მისამართი და ტელეფონი:________________________________________________
სკოლა: _______________
რომელ კლასს/ებს ასწავლით 2012 წლიდან ____________________________________________
რომელ საგანს/ებს ასწავლით _________________________________________________________
გაანალიზებული სახელმძღვანელოს (რომლითაც გისწავლებიათ ან ასწავლით) გამომცემლობა, ავტორები და გამოცემის წელი: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
კლასი: _______________


კითხვარის შევსების ინსტრუქცია

1)   კულტურული მრავალფეროვნების კვლევისას ვეყრდნობით ჯ. ბენეტის მოდელს, რომელიც გულისხმობს შემდეგ კომპონენტებს: რელიგია, რასა, ასაკი/თაობა, სოციო-ეკონომიკური სტატუსი, სექსუალური ორიენტაცია, სქესი, გეოგრაფიული გარემო, განათლებას, ეთნიკურობა.
2)      განხილული მაგალითების რაოდენობა და პასუხის მოცულობა არ არის შეზღუდული.
3)      თვალსაჩინოებაში იგულისხმება რუკა, სქემა, ილუსტრაცია, ფოტო, ნახატი, და სხვ.


1.      გთხოვთ, სახელმძღვანელოდან მოიყვანოთ ყველა მაგალითი, რომელიც ხელს უწყობს ან/და აფერხებს კულტურული მრავალფეროვნების შესახებ ცოდნის შეძენასა და გაფართოებას.

1.1. სასწავლო მასალის შინაარსი:

ხელს უწყობს (+)
აფერხებს (-)
პარაგრაფის № და სათაური
ავტორისეული ტექსტი
წყარო
თვალსაჩინოება
































1.2. სურვილის შემთხვევაში გაგვიზიარეთ თქვენი რეკომენდაცია:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.      გთხოვთ, სახელმძღვანელოდან მოიტანოთ სასწავლო მასალის ყველა მაგალითი, რომელიც ხელს უწყობს ან/და აფერხებს კულტურულად მრავალფეროვან გარემოში მშვიდობიანი ცხოვრებისთვის საჭირო უნარ-ჩვევების (მაგ.: ჯანსაღი კომუნიკაციის უნარი, მრავალფეროვან გარემოში მშვიდობიანი თანაარსებობა, კონფლიქტების თავიდან აცილება, და ა.შ.) შეძენასა და განვითარებას.

2.1. სასწავლო მასალის შინაარსი:

ხელს უწყობს (+)
აფერხებს (-)
პარაგრაფის № და სათაური
სავარჯიშო/კითხვა
დავალება/პროექტი


























2.2. სურვილის შემთხვევაში გაგვიზიარეთ თქვენი რეკომენდაცია:
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.       გთხოვთ სახელმძღვანელოდან მოიტანოთ სასწავლო მასალის ყველა მაგალითი, რომელიც ხელს უწყობს ან/და აფერხებს კულტურულად მრავალფეროვანი გარემოსადმი ტოლერანტული დამოკიდებულებების ჩამოყალიბებას.

3.1. სასწავლო მასალის შინაარსი:

ხელს უწყობს (+)
აფერხებს (-)
პარაგრაფის № და სათაური
ავტორისეული ტექსტი
წყარო
თვალსაჩინოება
































3.2. სურვილის შემთხვევაში გაგვიზიარეთ თქვენი რეკომენდაცია:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.      გთხოვთ შემოგვთავაზოთ განხილული სახელმძღვანელოს თქვენეული დასკვნა:


Комментариев нет:

Отправить комментарий